Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, М. Г.-
dc.date.accessioned2022-03-07T17:22:55Z-
dc.date.available2022-03-07T17:22:55Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКоляда М. Г. "Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентів / М. Г. Коляда // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 82-85.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13894-
dc.description.abstractУ статті розглядається пошук кількісного вияву гармонії в самоорганізації навчання майбутніх фахівців з інформаційної безпеки на основі "золотого перерізу". Автор на засадах концепції "золотої пропорції" показує роботу принципу саморегулювання дидактичних систем. In the article, there is a hint of a kіlky viyavu harmony in self-organization of the formation of future fahivtsіv z informational security on the basis of the "golden cut". The author at ambush of the concept of "golden proportion" shows the robot the principle of self-regulation of didactic systems.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectзолота пропорціяuk
dc.subjectсамоорганізаціяuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectgolden proportionuk
dc.subjectself-organizationuk
dc.subjectsynergeticsuk
dc.title"Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентівuk
dc.title.alternativeGolden Proportion" as a kіlkіsny waving harmony in the self-organization of student educationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolyada M.G. 2010.pdf108.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.