Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13891
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Івершинь, Анжеліка Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Iverschin, Anzhelika Hennadiivna | - |
dc.contributor.author | Бостан, К. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-07T17:07:39Z | - |
dc.date.available | 2022-03-07T17:07:39Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Івершинь А. Г. Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн – діяльності / А. Г. Івершинь, К. Л. Бостан // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 71-75. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13891 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання формування художнього образа в дизайні за допомогою метафори. Розкривається сутність роботи з естетичного виховання дошкільників на прикладі занять дизайном. he article considers the issues of forming an artistic image in design with the help of metaphor. The essence of work on aesthetic education of preschoolers on the example of design classes is revealed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | художній образ | uk |
dc.subject | метафора | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | естетичне виховання | uk |
dc.subject | artistic image | uk |
dc.subject | metaphor | uk |
dc.subject | design | uk |
dc.subject | aesthetic education | uk |
dc.title | Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн – діяльності | uk |
dc.title.alternative | Formation of an artistic image in senior preschoolers in the process of design - activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iverschin Anzhelika Hennadiivna 2010.pdf | 86.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.