Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13878
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гвоздій, Світлана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Gvozdii, Svitlana Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-05T13:42:24Z | - |
dc.date.available | 2022-03-05T13:42:24Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Гвоздій С. П. Комплексний підхід до збереження психічного здоров’я студентської молоді через попередження агресії / С. П. Гвоздій // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 6-10. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13878 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається комплексний підхід до збереження психічного здоров’я студентської молоді через попередження агресії. Запропоновано методики для виявлення, профілактики агресії за допомогою освітнього простору. The article discusses a comprehensive approach to maintaining the mental health of student youth through the prevention of aggression. Methods for detecting and preventing aggression with the help of educational space are proposed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | психічне здоров’я | uk |
dc.subject | агресія | uk |
dc.subject | студентська молодт | uk |
dc.subject | mental health | uk |
dc.subject | aggression | uk |
dc.subject | student youth | uk |
dc.title | Комплексний підхід до збереження психічного здоров’я студентської молоді через попередження агресії | uk |
dc.title.alternative | An integrated approach to maintaining the mental health of student youth by preventing aggression | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gvozdi Svitlana Petrivna 2010.pdf | 143.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.