Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатюха, Галина Василівна-
dc.contributor.authorMatjukha, Galina Vasylivna-
dc.date.accessioned2022-02-22T12:35:26Z-
dc.date.available2022-02-22T12:35:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМатюха Г. В. Психологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей дошкільного віку // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 152-156.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13828-
dc.description.abstractВ статті розглядаються психологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей старшого дошкільного віку. Особлива увага приділяється формуванню механізмів іншомовного мовлення. У статті обґрунтовано, що опертя на динамічний стереотип рідної мови прискорює процес утворення іншомовного динамічного стереотипу. The article analyzes psychological preconditions of forming foreign language dynamic stereotype of senior preschoolers. Special attention is paid to developing speaking mechanisms in foreign language. The article substantiates the idea that supporting on native language dynamic stereotype enhances developing foreign language dynamic stereotype.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectіншомовний динамічний стереотипuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectмеханізми мовленняuk
dc.subjectforeign language dynamic stereotypeuk
dc.subjectsenior preschool childrenuk
dc.subjectspeaking mechanismsuk
dc.titleПсихологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativePsychological preconditions for the formation of a foreign language dynamic stereotype of preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
G.V. Matyukha.pdf87.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.