Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодрігало, Леонід Володимирович-
dc.contributor.authorПашкевич, С. А.-
dc.contributor.authorГалашко, М. І.-
dc.contributor.authorКоник, Л. В.-
dc.contributor.authorТихонова, В. А.-
dc.contributor.authorІсаєва, М. В.-
dc.date.accessioned2022-02-18T07:56:14Z-
dc.date.available2022-02-18T07:56:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПодрігало Л. В. Порівняльний аналіз динаміки розумової працездатності студентів / Л. В. Подрігало, С. А. Пашкевич, М. І. Галашко, Л. В. Коник, В. А. Тихонова, М. В. Ісаєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 4. – С. 145-148.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13807-
dc.description.abstractПроведено порівняльну оцінку денної та тижневої динаміки розумової працездатності студентів випускного курсу за даними різних методик її визначення: коректурними таблицями за Анфімовим, тепінг-тестом та рахунком за Крепеліним. Проаналізовано кореляційні зв’язки між показниками визначених методик та успішністю навчання студентів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрозумова працездатністьuk
dc.subjectстомленняuk
dc.subjectуспішність навчанняuk
dc.titleПорівняльний аналіз динаміки розумової працездатності студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Podrihalo, Isaieva.pdf680.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.