Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.contributor.authorКовальова, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorKovalyova, Olena Olekcandrivna-
dc.date.accessioned2019-01-24T09:46:56Z-
dc.date.available2019-01-24T09:46:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЧебикін, О. Я. Психологічні особливості формування основ професійного іміджу : монографія / О. Я. Чебикін, О. О. Ковальова. – Одеса : [СВД М. П. Черкасов], 2009. – 223 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-8835-59-9-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1373-
dc.description.abstractВ монографії викладаються психологічні особливості формування основ професійного іміджу. Визначено та систематизовано особистісні професійно важливі особливості, що детермінують імідж фахівця освіти; виокремлено типи іміджу (збалансований, суперечливий, інертно-напружений, спонтанно-інертно-пасивний). Представлено систему цілеспрямованого формування основ іміджу майбутніх фахівців освіти, яка враховує їх індивідуальні особистісні особливості, що сприяють цьому процесу. Книга адресована студентам, аспірантам, викладачам психології, фахівцям освіти та працівникам соціонімічних професій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійний іміджuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectімідж фахівцяuk
dc.subjectprofessional imageuk
dc.subjectfuture specialistsuk
dc.subjectprofessional activityuk
dc.subjectprofessional imageuk
dc.titleПсихологічні особливості формування основ професійного іміджуuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики практичної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebikin_psih_osoblivosti.pdf64.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.