Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСереда, І. О.-
dc.date.accessioned2022-02-10T07:54:17Z-
dc.date.available2022-02-10T07:54:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСереда І. О. Характеристика експериментальної системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. / І. О. Середа // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 173-177.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13702-
dc.description.abstractУ статті аналізується розроблена теоретична модель системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання з дотриманням основних ознак створення систем у наукових дослідженнях. The article analyzes a theoretical model of the systemof developing creative abilities of primary school children in the process of physical education, in compliance with the basic features of creating systems in scientific research. It characterizes structural elements.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectпідсистемаuk
dc.subjectелементи системuk
dc.subjectкомпоненти системиuk
dc.subjectсистемо утворюючий зв’язокuk
dc.subjectthe systemapproachuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectsubsystemuk
dc.subjectelements of the systemuk
dc.subjectcomponents of the systemuk
dc.subjectsystemforming communicationuk
dc.titleХарактеристика експериментальної системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання.uk
dc.title.alternativeCharacteristics ofexperimental systemof developingcreativeabilities of primaryschool children in terms of physical educatiouk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.O. Sereda 2010.pdf159.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.