Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13652
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузик, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:53:16Z-
dc.date.available2022-02-04T13:53:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГузик Н. В. Три типи природних ключових компетентностей, які притаманні кожній дитині Авторський підхід / Н. В. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 176-184.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13652-
dc.description.abstractУміння вчитися є чи найбільш актуальною проблемою сучасної школи. Але на практиці, на жаль, це - поки що красиве і гучне сучасне гасло. Воно дуже важко сприймається традиційними педагогами і нівелюється різними псевдоноваціями, які ідуть із-за кордону України. Коли всі ці так звані інтерактивні методи навчання накладаються на залізобетонну структуру традиційного і поширенішого у нас уроку, на якому з дня в день відповіді декількох учнів коло дошки змінюються двадцяти – тридцяти хвилинним поясненням нової порції матеріалу і задаванням обов'язкових домашніх завдань, від уміння вчителя залишається тільки назва. Це ж саме виходить із інтегративними технологіями і техніками. Але ж ми маємо пам'ятати, що сучасний світ вимагатиме від нашої дитини абсолютно іншого. Це аж ні як не відтворення змісту шкільних програм і підручників. Наші випускники потраплять у ситуацію, коли, перш за все, від них вимагається правильно і ефективно розпоряджатися власним талантом. Дитина має навчитися вигідно його продати, щоб жити і розвиватися. Вона має витримувати той опір, який будуть здійснювати проти неї чисельні конкуренти. Саме тому їй потрібна сильна воля, висока мобільність і пристосованість розуму до таких умов її життя, що постійно ускладнюються. Для цього вона повинна бути творчою, впевненою в своїх власних силах, передбачливою і активною. Ми довели у своїй практиці, що коли предметний зміст інтегрується з конкретним талантом дитини, то вона значно краще розуміє глобальне їх значення і конкретне використання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectприродні ключові компетентностіuk
dc.subjectтипи компетентностейuk
dc.titleТри типи природних ключових компетентностей, які притаманні кожній дитині Авторський підхідuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khuzyk (try).pdf591.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.