Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТельвак, Олена-
dc.contributor.authorПрокопенко, Ліліана Іванівна-
dc.contributor.authorProkopenko, Liliana Ivanivna-
dc.date.accessioned2021-12-23T11:01:15Z-
dc.date.available2021-12-23T11:01:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПрокопенко Л. Робочий зошит як дидактичний засіб оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Ліліана Прокопенко, Олена Тельвак // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) [Електронне видання]: зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 94-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13389-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему створення сучасного дидактичного засобу, який активізує навчальний процес, сприяє формуванню компетентностей, тобто відповідає вимогам, які висувається до сучасних освітніх засобів. Розглянуто основні підходи до визначення змісту і структури робочого зошита як дидактичного засобу організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. The article highlights the problem of creating a modern didactic tool that activates the educational process, promotes the formation of competencies, ie meets the requirements for modern educational tools. The main approaches to determining the content and structure of the workbook as a didactic tool for organizing the educational and cognitive activities of students are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсучасний дидактичний засібuk
dc.subjectструктура робочого зошитаuk
dc.subjectробочий зошитuk
dc.titleРобочий зошит як дидактичний засіб оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокопенко Ліліана, Тельван Олена.pdf2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.