Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCao Hongkai-
dc.contributor.authorЦао Хункай-
dc.date.accessioned2019-01-17T11:40:59Z-
dc.date.available2019-01-17T11:40:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationCao Hongkai. Ability to Conduct a Chorus as an Element of Professional Competence of a Teacher/Cao Hongkai // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 4. – С. 90-95.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1329-
dc.description.abstractThe article is aimed at revealing a complex of properties of a music teacher which are necessary and sufficient for an effective management of pupils’ choral singing. It has been determined that the will is the most important component of the aptitude to chorus conducting. A music teacher should be able to achieve synergy effect from interaction of all participants in the process of choral singing. Such a point of view provides opportunities for development of synergetic approach in the study of the phenomenon of music education.Статтю присвячено проблемі вивчення здатності вчителя музики до управління хоровим співом. Особливість нашого підходу полягає в тому, щоб з’ясувати, які властивості найбільшою мірою необхідні вчителю музики для здійснення завдання керівництва хором. Завдання статті полягає у виявленні комплексу властивостей вчителя музики, необхідних і достатніх для ефективного керівництва хоровим співом учнів. Здатність вчителя музики до управління хором – це комплекс тих якостей його особистості, які необхідні та достатні для позитивно результативного виконання завдань колективного музикування учнів. У комплекс обов’язкових властивостей здатності вчителя до управління хором входять: а) розвинений музичний слух і музична пам’ять; б) навик вокалізації; в) навик диригентської жестикуляції; г) вольові та художньо-організаційні здібності. Специфічним компонентом здатності до управління хором є здатність вчителя досягти ефекту синергії у взаємодії учасників процесу музикування. Стверджується, що найважливішим компонентом є воля, спрямована на досягнення в процесі колективних дій певного звукового результату. Особливою якістю здібності вчителя музики до керівництва хором є вміння об’єднати та спрямувати волю всіх учнів на дію і результат спільного співу, тобто здатність вчителя досягти ефекту синергії у взаємодії всіх учасників процесу хорового співу. Така точка зору відкриває можливості для розвитку синергетичного підходу до вивчення феномена музичного навчанняuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectmusic teacheruk
dc.subjectchorus conductinguk
dc.subjectaptitudeuk
dc.subjectwilluk
dc.subjectsynergyuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectхоровий співuk
dc.subjectкерівництво хоромuk
dc.subjectздатністьuk
dc.subjectволяuk
dc.subjectсинергіяuk
dc.titleAbility to Conduct a Chorus as an Element of Professional Competence of a Teacheruk
dc.title.alternativeЗдатність до керування хором як компонент професійної компетентності вчителя музикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cao Hongkai.pdf235.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.