Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao Hongkai-
dc.contributor.authorЦао Хункай-
dc.contributor.authorЦао Хункай-
dc.date.accessioned2019-01-17T11:40:59Z-
dc.date.available2019-01-17T11:40:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationCao Hongkai. Ability to Conduct a Chorus as an Element of Professional Competence of a Teacher/Cao Hongkai // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 4. – С. 90-95.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1329-
dc.description.abstractThe article is aimed at revealing a complex of properties of a music teacher which are necessary and sufficient for an effective management of pupils’ choral singing. It has been determined that the will is the most important component of the aptitude to chorus conducting. A music teacher should be able to achieve synergy effect from interaction of all participants in the process of choral singing. Such a point of view provides opportunities for development of synergetic approach in the study of the phenomenon of music education.Статтю присвячено проблемі вивчення здатності вчителя музики до управління хоровим співом. Особливість нашого підходу полягає в тому, щоб з’ясувати, які властивості найбільшою мірою необхідні вчителю музики для здійснення завдання керівництва хором. Завдання статті полягає у виявленні комплексу властивостей вчителя музики, необхідних і достатніх для ефективного керівництва хоровим співом учнів. Здатність вчителя музики до управління хором – це комплекс тих якостей його особистості, які необхідні та достатні для позитивно результативного виконання завдань колективного музикування учнів. У комплекс обов’язкових властивостей здатності вчителя до управління хором входять: а) розвинений музичний слух і музична пам’ять; б) навик вокалізації; в) навик диригентської жестикуляції; г) вольові та художньо-організаційні здібності. Специфічним компонентом здатності до управління хором є здатність вчителя досягти ефекту синергії у взаємодії учасників процесу музикування. Стверджується, що найважливішим компонентом є воля, спрямована на досягнення в процесі колективних дій певного звукового результату. Особливою якістю здібності вчителя музики до керівництва хором є вміння об’єднати та спрямувати волю всіх учнів на дію і результат спільного співу, тобто здатність вчителя досягти ефекту синергії у взаємодії всіх учасників процесу хорового співу. Така точка зору відкриває можливості для розвитку синергетичного підходу до вивчення феномена музичного навчання.Данная статья посвящена проблеме изучения способности учителя музыки к управлению хоровым пением. Особенность нашего подхода состоит в том, чтобы выяснить, какие свойства в наибольшей степени необходимы учителю музыки для осуществления задачи руководства хором. Задача статьи – выявление комплекса свойств учителя музыки, необходимых и достаточных для эффективного руководства хоровым пением учеников. Способность учителя музыки к управлению хором – это комплекс тех качеств его личности, которые необходимы и достаточны для позитивно результативного выполнения задач коллективного музицирования учеников. В комплекс обязательных свойств способности учителя к управлению хором входят: а) развитый музыкальный слух и музыкальная память; б) навык вокализации; в) навык дирижерской жестикуляции; г) волевые и художественно-организационные способности. Специфическим компонентом способности к управлению хором является способность учителя достичь эффекта синергии во взаимодействии участников процесса музицирования. Утверждается, что самым важным компонентом является воля, направленная на достижение в ходе коллективных действий определенного звукового результата. Особым качеством способности учителя музыки к руководству хором является умение объединить и направить волю всех учеников на действие и результат совместного пения, то есть способность учителя достичь эффекта синергии во взаимодействии всех участников процесса хорового пения. Такая точка зрения открывает возможности для развития синергетического подхода к изучению феномена музыкального обучения.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectmusic teacheruk
dc.subjectchorus conductinguk
dc.subjectaptitudeuk
dc.subjectwilluk
dc.subjectsynergyuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectхоровий співuk
dc.subjectкерівництво хоромuk
dc.subjectздатністьuk
dc.subjectволяuk
dc.subjectсинергіяuk
dc.subjectучитель музыкиuk
dc.subjectхоровое пениеuk
dc.subjectруководство хоромuk
dc.subjectспособностьuk
dc.subjectволяuk
dc.subjectсинергияuk
dc.titleAbility to Conduct a Chorus as an Element of Professional Competence of a Teacheruk
dc.title.alternativeЗдатність до керування хором як компонент професійної компетентності вчителя музикиuk
dc.title.alternativeСпособность к управлению хором как компонент профессиональной компетентности учителя музыкиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cao Hongkai.pdf235.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.