Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрукова, О.-
dc.date.accessioned2021-12-03T18:09:54Z-
dc.date.available2021-12-03T18:09:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСтрукова О. Жанрова ідентифікація роману-тревеллінгу Макса Кідрука «Мексиканські хроніки. Історія однієї мрії» / О. Струкова // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 69-77.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13244-
dc.description.abstractМета статті - встановлення ознак авторських жанрових кодів травелогу в тексті М. Кідрука «Мексиканські хроніки. Історія однієї Мрії». Роман-тревеллінг М. Кідрука «Мексиканські хроніки. Історії однієї Мрії» є оригінальною жанровою формою, текстуальна єдність якої визначається домінуючою функцією наратора-мандрівника. Предметом його літературної рефлексії стали враження від пережитих ситуацій та картин під час подорожі до Мексики. Але саме авторське маркування жанрової форми твору як роману вказує на те, що інстанція оповідача не обмежується роллю інтегратора фактів та вражень від мексиканських мандрів (що характерне для нарису).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectтворчість М. Кідрукаuk
dc.subjectлітературна рефлексіяuk
dc.subjectМексиканські хронікиuk
dc.subjectжанрові особливості подорожніх нарисівuk
dc.subjectавторське маркуванняuk
dc.subjectоповідач-мандрівникuk
dc.titleЖанрова ідентифікація роману-тревеллінгу Макса Кідрука «Мексиканські хроніки. Історія однієї мрії»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strukova O. 2021.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.