Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоранська, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorHoranska, Tetiana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-12-03T11:17:03Z-
dc.date.available2021-12-03T11:17:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГоранська Т. В. Своєрідність інтерпретації середньовічного сюжету в поемі Лесі Українки «Ізольда Білорука» / Т. В. Горанська // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С.3 0-36.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13237-
dc.description.abstractМетою нашої статті є дослідження інтерпретації середньовічного сюжету про кохання Трістана та Ізольди в поемі Лесі Українки «Ізольда Білорука» та її новаторства у трактуванні персонажів легенди. На початку ХХ сторіччя одним з провідних творчих методів в українській літературі стає неоромантизм. Найповніше неоромантизм окреслився у творчості Лесі Українки, яка умовно назвала його «новоромантизм».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectІзольда Білорукаuk
dc.subjectкохання Трістана та Ізольдиuk
dc.subjectінтерпретація середньовічного сюжетуuk
dc.subjectнеоромантизмuk
dc.titleСвоєрідність інтерпретації середньовічного сюжету в поемі Лесі Українки «Ізольда Білорука»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horanska Tetiana Volodymyrivna.pdf1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.