Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13234
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яремчук, Наталя Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Яремчук, Наталия Викторовна | - |
dc.contributor.author | Iaremchuk, Natalia Viktorivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-03T10:11:38Z | - |
dc.date.available | 2021-12-03T10:11:38Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Яремчук Н. В. Драма Лесі Українки «Одержима» : ґендерний аспект / Н. В. Яремчук // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 12-15. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13234 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано гендерна характеристика архетипів драми «Одержима»; з’ясовано поняття гендерної ідентичності в драмі Лесі Українки, досліджено модель жіночого характеру в маскулінному світі, вивчено гендерні стереотипи в творчому доробку письменниці. Жінка в творчості Лесі Українки – це модерна орієнтація на суб’єктивність. Жіноча тема для поетеси – це змалювання сильної жінки через драматичний конфлікт. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | архетипи драми "Одержима" | uk |
dc.subject | гендерна парадигма драматургії Лесі Українки | uk |
dc.subject | жінка в творчості Лесі Українки | uk |
dc.subject | гендерна політика | uk |
dc.subject | образ Міріам | uk |
dc.title | Драма Лесі Українки «Одержима» : ґендерний аспект | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Iaremchuk Natalia Viktorivna.pdf | 295.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.