Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКленіна, К. В.-
dc.date.accessioned2021-11-24T12:07:40Z-
dc.date.available2021-11-24T12:07:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКленіна К. В. Ціннісні орієнтації учасників булінгу в шкільному просторі / К. В. Кленіна // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 66-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13096-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості ціннісних орієнтацій різних учасників залучених до явища булінгу у шкільному просторі. Виокремлено характерні маркери булінгу, котрі відрізняють його від поняття «насилля». Надано новий погляд на булінг з точки зору злиття шкільного та медіа простору. Визначено, що превалюючими ціннісними орієнтаціями усіх учасників булінгу, крім пасивних свідків, є гедоністична та споживацька. Проте жодна з груп учасників не обрала домінуючими орієнтацію на «спілкування», в той час як особи, котрі не перебували в ситуації булінгу, віднесли її до головних. The article reveals the peculiarities of value orientations of various participants involved on the bullying in school space. The characteristic markers of bullying, distinguish him from the concept of “violence” are distinguished. Provided a new look at bullying in terms of mergers of school and media space. It is determined that prevailing valuable orientations of all bullying participants, except for passive witnesses, is hedonistic and consumer. However, none of the participants’ groups have chosen the dominant orientation to “communication”, while persons who were not in a situation in the bullying situation took it to the main ones.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectявище булінгуuk
dc.subjectхарактерні маркери булінгуuk
dc.subjectшкільний простірuk
dc.subjectнасилляuk
dc.titleЦіннісні орієнтації учасників булінгу в шкільному просторіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кленіна К. В..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.