Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГенкин, Володимир-
dc.contributor.authorЖаркова, Алина-
dc.date.accessioned2021-11-24T11:23:30Z-
dc.date.available2021-11-24T11:23:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГенкин В. Вынужденный билингвизм как фактор эффективной англоязычной подготовки студентов в медицинских вузах (на примере формул Anamnesis Morbi) / В. Генкин, А. Жаркова // Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення: збірник тез доповідей Міжнародної наукової конференції, 23-24 вересня 2021 р. /відп. ред. Ж. Д. Горіна. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. – С. 38-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13085-
dc.description.abstractВ докладе рассматриваются частные проблемы, возникающие при англоязычном обучении студентов-медиков в условиях преимущественно русскоязычной среды. Определяются факторы "вынужденного" билингвизма, обусловленного, в первую очередь, практико-ориентированным характером обучения и спецификой будущей профессиональной деятельности. Проблемы билингвизма анализируются в основном на уровне формул ANAMNESIS MORBI. Непосредственным предметом исследования выступают русско- английские грамматические параллели и несоответствия, обнаруживаемые в процессе коммуникации по линии «врач-пациент»: в способах сообщения о боли и проблемах здоровья, в речевых формулах опроса пациентов для установления этиологии заболевания и правильной постановки диагноза. The report examines particular problems arising in the English-language teaching of medical students in a predominantly Russian-speaking environment. The factors of "forced" bilingualism, conditioned, first of all, by the practice-oriented nature of education and the specifics of future professional activity are determined. Bilingualism problems are analyzed mainly at the level of ANAMNESIS MORBI formulas. The direct subject of the study is the Russian-English grammatical parallels and inconsistencies found in the process of communication along the "doctor-patient" line: in the ways of communicating about pain and health problems, in the speech formulas of interviewing patients to establish the etiology of the disease and make the correct diagnosis. У доповіді розглядаються приватні проблеми, що виникають під час англомовного навчання студентів-медиків в умовах переважно російськомовного середовища. Визначаються чинники "вимушеного" білінгвізму, зумовленого, насамперед, практико-орієнтованим характером навчання та специфікою майбутньої професійної діяльності. Проблеми білінгвізму аналізуються здебільшого лише на рівні формул ANAMNESIS MORBI. Безпосереднім предметом дослідження виступають російсько-англійські граматичні паралелі та невідповідності, що виявляються в процесі комунікації по лінії «лікар-пацієнт»: у способах повідомлення про біль та проблеми здоров'я, у мовних формулах опитування пацієнтів для встановлення етіології захворювання та правильної постановки діагнозуuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай)uk
dc.subjectвынужденный билингвизмuk
dc.subjectпрактико-ориентированное обучениеuk
dc.subjectрусско-английские грамматические параллели и несоответствияuk
dc.subjectречевые формулы опроса пациентовuk
dc.subjectforced bilingualism, practice-oriented teachinguk
dc.subjectRussian-English grammatical parallels and inconsistenciesuk
dc.subjectspeech formulas for interviewing patientsuk
dc.subjectgrammatical convergence and divergenceuk
dc.subjectвимушений білінгвізмuk
dc.subjectпрактико-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectросійсько-англійські граматичні паралелі та невідповідностіuk
dc.subjectмовні формули опитування пацієнтівuk
dc.titleВынужденный билингвизм как фактор эффективной англоязычной подготовки студентов в медицинских вузах (на примере формул Anamnesis Morbi)uk
dc.title.alternativeВимушений білінгвізм як фактор ефективної англомовної підготовки студентів у медичних вишах (на прикладі формул Anamnesis Morbi)uk
dc.title.alternativeVimusheniy bilingualism as a factor of effective English-language training of students in medical vices (in the application of the Anamnesis Morbi formulas)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Henkin 2021.pdf3.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.