Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13054
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борщенко, Валерія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Борщенко, Валерия Владимировна | - |
dc.contributor.author | Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Бобошко, Володимир Васильович | - |
dc.contributor.author | Бобошко, Владимир Васильевич | - |
dc.contributor.author | Boboshko, Volodymyr Vasyl'ovych | - |
dc.contributor.author | Тітова, Ганна Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Титова, Анна Витальевна | - |
dc.contributor.author | Titova, Hanna Vitaliivna | - |
dc.contributor.author | Романенко, Сергій Степанович | - |
dc.contributor.author | Романенко, Сергей Степанович | - |
dc.contributor.author | Romanenko, Sergey Stepanovich | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T18:05:57Z | - |
dc.date.available | 2021-11-22T18:05:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Бобошко В. В. Основи застосування міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців у сфері фізичної культури / В. В. Бобошко, С. С. Романенко, Г. В. Тітова, В. В. Борщенко // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 116–122. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13054 | - |
dc.description.abstract | Ефективність підготовки майбутніх педагогів фізичної культури зумовлена орієнтацією процесу навчання на зміну суб’єктної позиції студентів через міждисциплінарну відкритість до сприйняття нового соціального досвіду. Таким чином, зміни в системі освіти насамперед повинні торкнутися методів і технології навчання, на які лягає завдання формування практичних навичок роботи з інформацією, самоосвіти, планування власної діяльності з досягнення результатів. The effectiveness of training future teachers of physical culture is due to the orientation of the learning process to change the subjective position of students through interdisciplinary openness to the perception of new social experiences. Thus, changes in the education system should primarily affect the methods and technologies of teaching, which are responsible for the formation of practical skills in working with information, self-education, planning their own activities to achieve results. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | ефективне навчання | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | Еffective training | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | структура навчання | uk |
dc.subject | система знань | uk |
dc.subject | professional education | uk |
dc.subject | pedagogical technologies | uk |
dc.subject | training structure | uk |
dc.subject | knowledge system | uk |
dc.title | Основи застосування міждисциплінарного підходу в процесі підготовки фахівців у сфері фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Основы применения междисциплинарного подхода в процессе подготовки специалистов в сфере физической культуры | uk |
dc.title.alternative | Fundamentals of application of the interdisciplinary approach in the process of the process of training specialists in the field of physical culture | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра біології та охорони здоров'я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fundamentals of application of the interdisciplina.pdf | 658.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.