Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГетманець, Наталя Юріївна-
dc.contributor.authorГетманец, Наталья Юрьевна-
dc.contributor.authorHetmanets, Natalia-
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францевна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.date.accessioned2021-11-16T10:19:54Z-
dc.date.available2021-11-16T10:19:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГетманець Н. Ю. Формування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школи / Н. Ю. Гетманець, А. Ф. Линенко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2021. - №37. – С. 23-27.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13008-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва – формуванню лідерських якостей у контексті диригентсько-хорової підготовки. У статті розглядаються такі основні теоретичні засади до формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в диригентськохоровому аспекті, як володіння широким спектром професійних компетентностей, зокрема, курс диригентсько-хорової підготовки. Виявлено фактори наявності лідерських якостей у системі хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Виокремлено декілька типів лідерів за різними науково-педагогічними підходами сучасних науковців Одеської хорової школи як яскравого представника міжнародного хорового руху. Виявлено основні критерії формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в системі диригентсько-хорової підготовки. Встановлені основні складники, які впливають на успішність взаємодії керівника хорового колективу з учасниками хору. Висвітлено основні риси творчої та педагогічної взаємодії між керівником, хористами та слухачем. Виокремлено основні персоналії встановлення Одеської хорової школи як окремої мистецько-виконавської школи в системі музично-педагогічної освіти. Висвітлено постать хормейстера-диригента К. Пігрова та його послідовників у персоналіях. Виявлено основні педагогічні принципи в роботі К. Пігрова з хоровим колективом як фундаментальний підхід до формування лідерських якостей майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки. Узагальнено основні педагогічні принципи роботи з учнями та студентами продовжувача традицій К. Пігрова – Д. Загрецького. Виявлено нові вимоги до майбутнього керівника хорового колективу – опанування нових суміжних видів педагогічної діяльності. Встановлено основні методи формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectлідерствоuk
dc.subjectуправлінецьuk
dc.subjectдиригентсько-хорова підготовкаuk
dc.subjectлідерські якостіuk
dc.subjectОдеська хорова школаuk
dc.titleФормування лідерських якостей у майбутніх учителів майбутнього мистецтва в диригентсько-хоровому аспекті на прикладі одеської хорової школиuk
dc.title.alternativeFormation of leadership qualities in future teachers of future art in conducting and choral aspect on the example of Odessa choral schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гетманець Н.Ю..pdf153.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.