Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолканов, Андрій Андрійович-
dc.contributor.authorPolkanov, Andriy Andriyovych-
dc.contributor.authorЮйань Шаоцян-
dc.contributor.authorТун Ліньге-
dc.contributor.authorYuan Shaoqiang-
dc.date.accessioned2021-10-26T09:17:06Z-
dc.date.available2021-10-26T09:17:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПолканов А. А. Зародження здоров’язберігаючих технології в італійській вокальній педагогіці / А. А. Полканов, Юйань Шаоцян, Тун Ліньге // Матеріали та тези V Міжнародної науково-практичної конференції «Trends in science and of practice of today». Тенденції в науці та практиці сучасності. - Анкара, Туреччина. 2021. - С. 310-313.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12923-
dc.description.abstractу статті розглянуто питання, яке стосується, яким було ставлення до вокального здоров’я майбутніх співаків на початковому етапі становлення славнозвісної італійської вокальної школи. Педагоги приділяли значу увагу поставі, рекомендуючи стояти струнко, голову тримати вільно, не піднімаючи й не опускаючи її; надавали суттєвої значущості зняттю м'язових затисків, позбавленню залишкової міміки, гримас, спотвореного обличчя, справедливо вважаючи це ознакою перенапруженої роботи всього голосового апарату.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectвокальне здоров’я майбутніх співаківuk
dc.subjectіталійська вокальна школаuk
dc.subjectісторія вокального мистецтваuk
dc.subjectвокальна методологіяuk
dc.subjectvocal health of future singersuk
dc.subjecthistory of vocal artuk
dc.subjectItalian vocal schooluk
dc.subjectvocal methodologyuk
dc.titleЗародження здоров’язберігаючих технології в італійській вокальній педагогіціuk
dc.title.alternativeThe birth of health technologies in Italian vocal pedagogyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polkanov Andriy Andriyovych 2021.pdf228.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.