Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12893
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрошкіна, І. А.-
dc.date.accessioned2021-10-21T09:13:54Z-
dc.date.available2021-10-21T09:13:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТрошкіна І. А. Вплив емоційного вигорання на розвиток особистості викладача / І. А. Трошкіна // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 117-122.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12893-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема емоційного вигорання як стресу, що впливає на розвиток особистості викладача. Визначено рівень емоційного вигорання в працівників освіти. Охарактеризовано складові емоційного вигорання викладачів. The article considers emotional burnout to be a stress that influences personal development of teachers; determines the level of their emotional burnout; characterizes components of teachers’ emotional burnout.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectемоційне вигоранняuk
dc.subjectстресuk
dc.subjectсиндромuk
dc.subjectрезистенціяuk
dc.subjectвиснаженняuk
dc.subjectнапруженняuk
dc.titleВплив емоційного вигорання на розвиток особистості викладачаuk
dc.title.alternativeThe influence of emotional burnout on the development of the teacher's personalityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.A. Troshkina 2010.pdf144.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.