Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖильцова, Л. М.-
dc.date.accessioned2021-10-07T08:18:02Z-
dc.date.available2021-10-07T08:18:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЖильцова Л. М. Упровадження проекту "Партнерство заради виховання" в практику дошкільних навчальних закладів / Л. М. Жильцова // // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С.154-158.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12772-
dc.description.abstractУ статті подано результати впровадження проекту "Партнерство заради виховання" у практику ДНЗ; експериментальні розробки, щодо залучення батьків до співпраці з педагогічним складом ДНЗ з питань духовного й морального виховання дітей дошкільного віку, які відвідують ДНЗ. The article demonstrates results of introducing the project “Partnership in education” into practice of preschool educational institutions; presents some experimental output on engaging parents in cooperation with pedagogical staff of a preschool establishment on issues of moral and spiritual upbringing of children of preschool age attending this preschool establishment.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпартнерствоuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjectкультура поведінкиuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectpartnershipuk
dc.subjectmoral upbringinguk
dc.subjectbehavioral cultureuk
dc.subjectchildren of preschool ageuk
dc.titleУпровадження проекту "Партнерство заради виховання" в практику дошкільних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeIntroducing the project "partnership in education" into practice of preschool educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhyltsova L.M. 2010.pdf101.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.