Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12722
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.contributor.author | Melnichenko, V. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-01T09:46:31Z | - |
dc.date.available | 2021-10-01T09:46:31Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кьон Н. Г. Педагогічні умови формування творчих умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва на музично-теоретичних заняттях / Н. Г. Кьон, В. Мельніченко // The scientific heritage. - 2019. - No 42. Р. 4. - С. 24-27. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12722 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто різновиди творчих завдань, в яких формуються типові для діяльності вчителя музики навички й уміння, а також педагогічні умови їх формування в музично-освітньому процесі. The article describes the creative types of tasks in which the skills and abilities characteristic of the activity of a music teacher are formed, as well as the pedagogical conditions for their formation in the musical educational process. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Budapest, Hungary | - |
dc.subject | вчитель музики | uk |
dc.subject | творчі навички й уміння | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | teacher of music | uk |
dc.subject | creative skills and knowledge | uk |
dc.subject | pedagogical skills | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування творчих умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва на музично-теоретичних заняттях | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for the formation of creative skills in future teachers of music at music-theoretical classes | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Koehn Natalya Georgiivna 2019.df | 1.56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.