Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/125
Назва: Ecological education of economics students by means of environmental technologies
Інші назви: Екологічна освіта студентів економічного профілю засобами природоохоронних технологій
Автори: Sovhira, Svitlana
Chyrva, Hanna
Bahrii, Mariia
Совгіра, Світлана
Чирва, Ганна
Багрій, Марія
Ключові слова: ecological education
students
environmental technologies
ecological knowledge
ecological-economic activity
екологічна освіта
студенти
природоохоронні технології
екологічні знання
еколого-економічна діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynsky
Бібліографічний опис: Sovhira S. Ecological education of economics students by means of environmental technologies / S. Sovhira, H. Chyrva, M. Bahrii // Наука і освіта. – 2018. – №2. – C. 125–135.
Короткий огляд (реферат): The article deals with a relevant issue of environmental education of economics students, which in the global context is considered as a key part of the process of optimizing environmental protection and achieving sustainable development of every country and the world as a whole, and in the pedagogical one, it is the basis for the ecological culture formation in a personality. The role of environmental technologies in the training of future specialists for environmental and economic activity has been revealed. Unfortunately, traditional teaching methods of natural sciences are weakly in line with modern requirements and need to be improved. The purpose of the research is to provide theoretical substantiation and experimental verification of scientific and methodological bases of application of environmental technology in economics students’ environmental education. Future economics experts’ environmental and economic competence involves motivational-value, informational-cognitive, operational-activity components. The respondents’ levels of environmental and economic competence were examined by means of a specially selected methodical toolkit. Experimental work was aimed at identifying the students’ attitudes towards the content and quality of their training in terms of environmental and economic activity and the degree of interest in such activities. Besides, the possibilities of using new environmental technologies in the training of economics students have been examined during the research. У статті розв’язується актуальна проблема екологічної освіти студентів, яка у глобальному контексті розглядається як ключова частина процесу оптимізації використання та охорони природи і досягнення сталого розвитку кожної країни і світу в цілому, у педагогічному ‒ є основою процесу формування екологічної культури особистості. Розкрито роль природоохоронних технологій у підготовці майбутніх фахівців до еколого-економічної діяльності. Виходячи з аналізу відповідності існуючих освітніх технологій новим вимогам до екологічної освіти, зроблено висновок, що традиційні педагогічні методики викладання природничо-наукових дисциплін недостатньою мірою відповідають сучасним вимогам і потребують удосконалення. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці науково-методичних основ застосування природоохоронних технологій в екологічній освіті студентів економічного профілю. Розкрито склад готовності майбутнього фахівця до еколого-економічної діяльності: мотиваційно-ціннісний, інформаційно-когнітивний, операційно-діяльнісний компоненти. Розроблено методичний інструментарій, за яким проведено діагностику сформованості цієї якості у студентів. Проведено експериментальну роботу з виявлення ставлення студентів до змісту і якості їх підготовки до еколого-економічної діяльності і ступінь зацікавленості в ній (констатувальний етап), а також здійснено загальну оцінку можливостей використання нових природоохоронних технологій для навчання студентів економічних спеціальностей. Визначено результуючу ступінь готовності майбутнього фахівця до еколого-економічної діяльності (формувальний експеримент), що відкриває перспективи для розробки шляхів підвищення якості підготовки майбутніх фахівців до майбутньої еколого-економічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/125
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Світлана Совгіра, Ганна Чирва, Марія Багрій.pdf766.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.