Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12501
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кон, Елена Александровна | - |
dc.contributor.author | Кон, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Kon, Olena Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T09:04:08Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T09:04:08Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кон Е. О систематизации языкового материала при обучении иностранных студентов / Е. Кон // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 207-210. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12501 | - |
dc.description.abstract | Наиболее эффективным способом систематизации языкового материала мы считаем восстановление грамматических парадигм путем упорядочения приобретенного речевого опыта. Такая систематизация осуществляется по мере накопления грамматических форм и ведет к обогащению филологического опыта студентов. Найбільш ефективним способом систематизації мовного матеріалу ми вважаємо відновлення граматичних парадигм шляхом упорядкування придбаного речевого досвіду. Така система систематизації здійснюється за допомогою накопичення граматичних форм і веде до обогащення філологічного досвіду студентів. The most effective way to systematize the language material, we consider the restoration of grammatical paradigms by organizing the acquired speech experience. Such a system of systematization is carried out through the accumulation of grammatical forms and leads to the enrichment of the philological experience of students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай) | uk |
dc.subject | обучение иностранных студентов | uk |
dc.subject | граматическая парадигма | uk |
dc.subject | языковые явления | uk |
dc.subject | навчання іноземних студентів | uk |
dc.subject | граматична парадигма | uk |
dc.subject | мовні явища | uk |
dc.subject | grammatical paradigm | uk |
dc.subject | training of foreign students | uk |
dc.subject | linguistic phenomena | uk |
dc.title | О систематизации языкового материала при обучении иностранных студентов | uk |
dc.title.alternative | Про систематизації мовного матеріалу при навчанні іноземних студентів | uk |
dc.title.alternative | About systematization of language material at training of foreign students | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kon E. 2021pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.