Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12290
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Воронюк, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-07T07:56:59Z | - |
dc.date.available | 2021-09-07T07:56:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Воронюк І. В. Психологічні та педагогічні аспекти використання методики ініціювання творчості та ситуативного керування творчим процесом / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 313-319. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12290 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті важливі аспекти управління творчістю в контексті загальної теорії творчого процесу, концепції коливань стану особистості з урахуванням матеріалу творчої діяльності й специфічних засобів творчих праць у проблемному середовищі моделювання об'ємних об'єктів. The article covers some important aspects of administrating creativity in context of general theory of creative process, concept of fluctuations of personal states due to material of creative activity and specific means of creative works in the problemenvironment of designing three-dimensional objects. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | творча діяльність молодших школярів | uk |
dc.subject | творчий процес | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.subject | тривимірне (об’ємне) моделювання | uk |
dc.subject | коливання стану особистості | uk |
dc.subject | інсайт | uk |
dc.title | Психологічні та педагогічні аспекти використання методики ініціювання творчості та ситуативного керування творчим процесом | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voronyuk.pdf | 174.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.