Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.contributor.authorРозіна, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorRozina, Irina Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-09-03T10:08:19Z-
dc.date.available2021-09-03T10:08:19Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСимоненко С. М. Психологічні особливості розвитку креативності вербального та візуального мислення в підлітковому віці / С. М. Симоненко, І. В. Розіна // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 91-96.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12230-
dc.description.abstractВ статті розкрито проблему розвитку креативних форм мислення у підлітковому віці. Розкрито специфіку розвитку процесуальних та змістових компонентів креативності як властивості візуального та вербально-понятійного мислення. Виявлено сензитивні періоди, динаміку розвитку та взаємозв`язки вербальної та візуальної креативності в підлітковому віці. The article dwells upon the problem of developing creative forms of verbal and visual thinking at teen age; ascertains specificity of developing processual and content components of creativity as a feature of visual and verbal-notional thinking. The author determines sensitive periods, dynamics of development, the link between verbal and visual creativity at teen age.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectвербальне мисленняuk
dc.subjectвізуальне мисленняuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.titleПсихологічні особливості розвитку креативності вербального та візуального мислення в підлітковому віціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Symonenko, I.V. Rozina.pdf123 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.