Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.contributor.authorЧебыкин, Алексей Яковлевич-
dc.date.accessioned2021-07-30T11:49:54Z-
dc.date.available2021-07-30T11:49:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧебикін О. Я. Психоемоційна залежність від мобільних засобів зв’язку у студентів, що мають різні прояви емоційної зрілості / Олексій Якович Чебикін // Наука і освіта. - 2016. - № 11. - С. 30-34.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12069-
dc.description.abstractThe paper presents the study of students’ psychoemotional dependence on mobile means of communications. It has been found that 22% of the surveyed students have high level of dependence, 47.5% – the medium one, and 30.5% – the low one. The students with different levels of dependence are characterised by significant differences in the peculiarities of emotional maturity. The indicators of emotional maturity are empathy, self-regulation and its integral indicator. The results obtained can be employed in prophylactic treatment and correction of students’ psychoemotional dependence on mobile means of communications. Статтю присвячено проблемі психоемоційної залежності студентів від мобільних засобів зв’язку. Автор виходив із наступної гіпотези: оскільки емоційна зрілість особистості є інтегральною властивістю, яка інтегрується практично з усіма особливостями психіки, вона найбільшою мірою буде характеризувати наявність тієї чи іншої психоемоційної залежності. Для дослідження особливостей залежності студентів від використання мобільних засобів зв’язку використовувався спеціально розроблений авторський опитувальник і тест. Виконане дослідження показало, що серед обстежених вибірок студентів у 22% фіксується високий рівень залежності, у 47,5% – середній і у 30,5% – низький. При цьому також встановлено, що студенти, які мають різні рівні залежності, досить істотно відрізняються за особливостями емоційної зрілості. Особливо чітко ця різниця простежується між студентами з високим і низьким рівнями залежності від мобільних засобів комунікації. Серед показників емоційної зрілості, за якими диференціюють студентів, найбільш інформативними є емпатія, саморегуляція та її інтегральний показник. Отримані дані можуть бути використані під час організації профілактики та корекції психоемоційної залежності студентів від мобільних засобів комунікації.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectpsychoemotional dependenceuk
dc.subjectemotional maturityuk
dc.subjectmobile means of communicationsuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectпсихоемоційна залежністьuk
dc.subjectемоційна зрілістьuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectмобільні засоби зв’язкуuk
dc.titleПсихоемоційна залежність від мобільних засобів зв’язку у студентів, що мають різні прояви емоційної зрілостіuk
dc.title.alternativePsychoemotional dependence on means of mobile communications in students with different demonstrations of emotional maturityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebykin.pdf485.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.