Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11985
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курлянд, Зинаида Наумівна | - |
dc.contributor.author | Kurlіand, Zinaida Naumivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T10:25:58Z | - |
dc.date.available | 2021-07-16T10:25:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Курлянд З. Н. Педагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативності / З. Н. Курлянд // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 140-144. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11985 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена спробі обґрунтування вихідних положень концепції мультиплікативності відповідно до педагогічної підтримки професійного становлення майбутніх учителів. The article is devoted to the attempt to substantiate the initial provisions of the concept of multiplicity in accordance with pedagogical support of professional development of future teachers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | концепція мультиплікативності | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | професійне становлення майбутніх учителів | uk |
dc.subject | the concept of multiplicity | uk |
dc.subject | pedagogical support | uk |
dc.subject | professional development of the future teachers | uk |
dc.title | Педагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативності | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical support of professional development of the future teacher in the dimensions of the concept of multiplicity | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurlіand Zinaida Naumivna 2011.pdf | 128.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.