Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурлянд, Зинаида Наумівна-
dc.contributor.authorKurlіand, Zinaida Naumivna-
dc.date.accessioned2021-07-16T10:25:58Z-
dc.date.available2021-07-16T10:25:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКурлянд З. Н. Педагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативності / З. Н. Курлянд // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 140-144.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11985-
dc.description.abstractСтаття присвячена спробі обґрунтування вихідних положень концепції мультиплікативності відповідно до педагогічної підтримки професійного становлення майбутніх учителів. The article is devoted to the attempt to substantiate the initial provisions of the concept of multiplicity in accordance with pedagogical support of professional development of future teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectконцепція мультиплікативностіuk
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk
dc.subjectпрофесійне становлення майбутніх учителівuk
dc.subjectthe concept of multiplicityuk
dc.subjectpedagogical supportuk
dc.subjectprofessional development of the future teachersuk
dc.titleПедагогічна підтримка професійного становлення майбутнього вчителя у вимірах концепції мультиплікативностіuk
dc.title.alternativePedagogical support of professional development of the future teacher in the dimensions of the concept of multiplicityuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kurlіand Zinaida Naumivna 2011.pdf128.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.