Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКазанжи, Марія Йосипівна-
dc.contributor.authorKazanzhy, Maria Yosypivna-
dc.date.accessioned2021-07-16T07:20:17Z-
dc.date.available2021-07-16T07:20:17Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКазанжи М. Й. Особливості взаємозв'язку показників емпатійних здібностей та фасилятивного потенціалу особистості / М. Й. Казанжи // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 101-105.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11965-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження кореляційних зв'язків показників емпатійних здібностей та фасилятивного потенціалу. Вивчено ступінь зв'язаності різних кластерів (до яких уходять означені показники), проаналізована їх ієрархічна підпорядкованість. The article presents the results of the study of correlations of indicators of empathic abilities and facilitative potential. The degree of connectivity of different clusters (which include these indicators) is studied, their hierarchical subordination is analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфасилятивний потенціалuk
dc.subjectемпатійні здібностіuk
dc.subjectкореляційний аналізuk
dc.subjectкластерний аналізuk
dc.subjectacilitative potentialuk
dc.subjectempathic abilitiesuk
dc.subjectcorrelation analysisuk
dc.subjectcluster analysisuk
dc.titleОсобливості взаємозв'язку показників емпатійних здібностей та фасилятивного потенціалу особистостіuk
dc.title.alternativeFeatures of the relationship between indicators of empathic abilities and facilitative potential of the individualuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazanzhy Maria Yosypivna 2011.pdf190.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.