Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавірюха, В. В.-
dc.date.accessioned2021-07-15T10:45:01Z-
dc.date.available2021-07-15T10:45:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗавірюха В. В. Роль когнітивних процесів та творчості у формуванні здатності студентів до професійного самозростання / В. В. Завірюха // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 90-93.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11964-
dc.description.abstractСтаття містить психологічне обґрунтування поняття "здатності студентів до професійного самозростання", опис науково-психологічних положень про психологічні фактори й умови професійного самозростання студентів. he article contains a psychological substantiation of the concept of "students' ability to professional self-growth", a description of scientific and psychological provisions on psychological factors and conditions of professional self-growth of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінноваційна технологіяuk
dc.subjectкогнітивні процесиuk
dc.subjectпрофесійне самозростанняuk
dc.subjectсистемні компоненти професійного самозростанняuk
dc.subjectinnovative technologyuk
dc.subjectcognitive processesuk
dc.subjectprofessional self-growthuk
dc.subjectsystem components professional self-growthuk
dc.subjectability to professional self-growthuk
dc.subjectздатність до професійного самозростанняuk
dc.subjectability to professional self-growthuk
dc.titleРоль когнітивних процесів та творчості у формуванні здатності студентів до професійного самозростанняuk
dc.title.alternativeThe role of cognitive processes and creativity in shaping students' ability to grow professionallyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaviryukha 2011.pdf124.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.