Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВннічук, І. П.-
dc.date.accessioned2021-07-14T09:08:43Z-
dc.date.available2021-07-14T09:08:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВннічук І. П. Психолого-педагогічні принципи розвитку творчої уяви засобами тренінгової системи карус / І. П. Віннічук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 45-49.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11945-
dc.description.abstractСтаття підсумовує загальні психолого-педагогічні принципи організації дитячої творчості, окреслені на основі теоретико-практичних напрацювань науковців, а також описує вузькоспецифічні особливості ефективного впровадження в навчальний процес тренінгової системи КАРУС з метою розвитку творчої уяви молодших шкоярів. За практичний базис обрані заняття з образотворчого мистецтва в 3-4 класах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворча уяваuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectтренінгова система Карусuk
dc.subjectcreative imaginationuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectphysical system Carusuk
dc.titleПсихолого-педагогічні принципи розвитку творчої уяви засобами тренінгової системи карусuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical principles of development of creative imagination by means of training system karusuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vinnichuk I. P. 2011.pdf139.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.