Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧечель, К. О.-
dc.date.accessioned2021-07-12T13:47:35Z-
dc.date.available2021-07-12T13:47:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧечель К. О. Психолого-педагогічні чинники мотивації студентів-психологів до науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладі / К. О. Чечель // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 130-132.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11909-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості мотивації студентів-психологів до науково-дослідної діяльності, наведено результати емпіричного дослідження та виокремленні психолого-педагогічні чинники мотивації студентів-психологів до науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладі. The article considers the peculiarities of motivation of students-psychologists to research activities, presents the results of empirical research and highlights the psychological and pedagogical factors of motivation of students-psychologists to research work in higher education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectнауково-дослідна діяльністьuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjecthigher education institutionuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectresearch activityuk
dc.subjectstudentsuk
dc.titleПсихолого-педагогічні чинники мотивації студентів-психологів до науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладіuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical factors of motivation of students-psychologists to research work in a higher educational institutionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chechel K. 2011.pdf121.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.