Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMorska, Liliya-
dc.contributor.authorHorpinich, Tetyana-
dc.contributor.authorOlendr, Tetyana-
dc.contributor.authorМорська, Лілія-
dc.contributor.authorГорпініч, Тетяна Ігорівна-
dc.contributor.authorОлендр, Тетяна-
dc.contributor.authorГорпинич, Татьяна Игоревна-
dc.date.accessioned2018-08-17T06:35:33Z-
dc.date.available2018-08-17T06:35:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMorska L. Teaching medical students’ professional English reading on the basis of individual cognitive learning styles / L. Morska, T. Horpinich, T. Olendr // Наука і освіта. – 2018. – №2. – C. 86–93.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/118-
dc.description.abstractThe article deals with the issue of developing future doctors’ reading competency in professional English on the basis of individual cognitive learning styles. The notion “individual cognitive learning style” in the context of medical students’ professional training has been defined; the influence of the given notion on the efficiency of professional communicative competency development has been studied; the advantages of considering right and left hemispheres dominance as individual learning styles in the process of developing medical students’ reading competency in professional English have been grounded. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching. У статті запропоновано вирішення однієї з важливих проблем сучасної методики навчання іноземних мов – формування професійної читацької компетентності у студентів медичного профілю з урахуванням індивідуальних психофізіологічних особливостей. Актуальність запропонованої розвідки зумовлена зроста- ючою потребою у підготовці компетентної особистості, здатної до постійної самоосвіти, професійного саморозвитку, насамперед, через звернення до іншомовних літературних джерел, та підсилюється відсутністю у методичній літературі спроб урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів при підготовці таких фахівців. Метою дослідження є обґрунтування та експериментальна перевірка методики формування у майбутніх лікарів англомовної компетентності у читанні на основі індивідуально-когнітивних стилів навчальної діяльності. Досягнення мети дослідження передбачало проведення методичного експерименту, який охоплював чотири етапи: пошуково-розвідувальний, констатувальний, формувальний, прикінцевий. Формувальний етап, тобто власне експериментальне навчання, тривав 3 семестри 2015-16 і 2016-17 навчальних років. Експериментальне навчання здійснено у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на медичному факультеті (спеціальності «Медицина», «Лікувальна справа»). Аналіз результатів, отриманих після експериментального навчання студентів медичного профілю, свідчить про ефективність розробленої методики формування у майбутніх лікарів професійної англомовної компетентності у читанні на основі індивідуально-когнітивних стилів навчальної діяльності.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynskyuk
dc.subjectreading competency in professional Englishuk
dc.subjectindividual cognitive learning styleuk
dc.subjectmedical students traininguk
dc.subjectпрофесійна англомовна компетентність у читанніuk
dc.subjectіндивідуально-когнітивний стиль навчальної діяльностіuk
dc.subjectпідготовка майбутніх лікарівuk
dc.titleTeaching medical students’ professional English reading on the basis of individual cognitive learning stylesuk
dc.title.alternativeНавчання майбутніх лікарів англомовного професійно-орієнтованого читання на основі індивідуально-когнітивних стилів навчальної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лілія Морська, Тетяна Горпініч, Тетяна Олендр.pdf616.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.