Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМировська, Ю. І.-
dc.contributor.authorВолкова, Юлія Ігорівна-
dc.contributor.authorVolkova, Yuliia-
dc.date.accessioned2021-07-01T11:04:00Z-
dc.date.available2021-07-01T11:04:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВолкова Ю. І. Наукові підходи і принципи формування художньокомунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. І. Волкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Вип. 18(23) – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 166-172.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11853-
dc.description.abstractУ статті розглянуті наукові підходи і принципи, що визначають стратегію методичного супроводу процесу формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Такими підходами є: гуманістичний, середовищної, особистісно-діяльнісний і герменевтичний. Розкрито принцип комфортного художнього спілкування, принцип художньої творчості, принцип діалогічності і принцип художньо-комунікативного розуміння. This article deals with the conceptual approaches, principles necessary to determine and reason the pedagogical conditions and methodical support structure of the artistic and communicative skills forming of future music and choreography teachers. Such approaches are: humanistic, environmental, activistic and hermeneutical. The following principles are pointed out: the principle of the comfortable artistic communication, the principle of the artistic creation, the principle of the dialogueness and the principle of the artistic and communicative comprehension.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectхудожньо-комунікативні вмінняuk
dc.subjectмайбутні вчителі музики і хореографіїuk
dc.subjectconceptual approachesuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectartistic and communicative skillsuk
dc.subjectfuture music and choreography teachersuk
dc.titleНаукові підходи і принципи формування художньокомунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографіїuk
dc.title.alternativeScientific approaches and principles of formation of artistic and communicative skills of future teachers of music and choreographyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volkova Yuliia 2015.pdf306.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.