Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаменська, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorКаменская, Ирина Борисовна-
dc.contributor.authorKamenska, Iryna Borysivna-
dc.date.accessioned2021-06-16T10:38:18Z-
dc.date.available2021-06-16T10:38:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКаменська І. Б. Зміст і принципи формування здатності майбутніх учителів іноземної мови до ефективної мовленнєвої взаємодії в аудиторному дискурсі. / І. Б. Каменська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 59-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11779-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування здатності майбутніх учителів іноземної мови до ефективної реалізації суб’єкт-суб’єктних відносин в аудиторному дискурсі. Визначено зміст та обґрунтовано принципи формування здатності до ефективної мовленнєвої взаємодії в аудиторному дискурсі: єдності комунікативної та рефлексивної діяльності, поетапного оволодіння комунікативної стратегією, фреймового моделювання навчально-мовленнєвої взаємодії. The article is devoted to the problem of forming the ability of future foreign language teachers to effectively implement subject-subject relations in the classroom discourse. The content and principles of forming the ability to effective speech interaction in the classroom discourse are determined: the unity of communicative and reflective activities, the gradual mastery of communicative strategy, frame modeling of educational-speech interaction.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні відносиниuk
dc.subjectмовленнєва взаємодіяuk
dc.subjectаудиторний дискурсuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectsubject-subject relationshipuk
dc.subjectclassroom discourseuk
dc.subjectspeech interactionuk
dc.subjectprinciples of teachinguk
dc.titleЗміст і принципи формування здатності майбутніх учителів іноземної мови до ефективної мовленнєвої взаємодії в аудиторному дискурсі.uk
dc.title.alternativeContent and principles of forming the ability of future foreign language teachers to effective speech interaction in the classroom discourseuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kamenska I. B.2011.pdf132.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.