Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисельова, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorКиселева, Ольга Игоревна-
dc.contributor.authorKyselyova, Olga Igorivna-
dc.date.accessioned2021-05-28T11:05:27Z-
dc.date.available2021-05-28T11:05:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКисельова О. І. Шляхи і методи інтенсифікації педагогічного процесу у вищій школі / О. І. Кисельова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №7. – С. 45-50.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11675-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методики проблемного й активного навчання, як необхідні складові інтенсифікації педагогічного процесу у вищому навчальному закладі. The article considers the methods of problem-based and active learning as necessary components of the intensification of the pedagogical process in higher education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтенсифікація педагогічного процесуuk
dc.subjectметодика проблемного навчанняuk
dc.subjectметоди активного навчанняuk
dc.subjectпроблемне викладанняuk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectімітаційні і не імітаційні технологіїuk
dc.subjectintensification of pedagogical processuk
dc.subjectmethods of problem-based learninguk
dc.subjectmethods of active learninguk
dc.subjectproblem-based teachinguk
dc.subjectdidactic gameuk
dc.subjectimitation and non-imitation technologyuk
dc.titleШляхи і методи інтенсифікації педагогічного процесу у вищій школіuk
dc.title.alternativeWays and methods of intensification of pedagogical process in higher schooluk
dc.title.alternativeПути и методы интенсификации педагогического процесса в высшей школеuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyselyova Olga Igorivna 2011.pdf191.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.