Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11616
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полєвікова, О. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T13:21:49Z | - |
dc.date.available | 2021-05-25T13:21:49Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Полєвікова О. Б. Концептуальні підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку / О. Б.Полєвікова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 191-194. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11616 | - |
dc.description.abstract | Автор статті здійснює аналіз концептуальних підходів до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Розкриває сутність компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, культурологічного підходів. З’ясовує, як відбувається розвиток мовлення в дошкільному віці у межах особистісно орієнтованого підходу. Обґрунтовує необхідність розробки й впровадження словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільників. The author of the article analyzes the conceptual approaches to language education and speech development of children preschool age. Reveals the essence of competency, communicative-activity, culturological approaches. Finds out how speech development develops in preschool within a person-centered approach. Substantiates the need to develop and implement a word-centric approach to language education and speech development of preschoolers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | комунікативно-діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | культурологічний підхід | uk |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід | uk |
dc.subject | словоцентричний підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільників | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | communicative-activity approach | uk |
dc.subject | culturological | uk |
dc.subject | personality-oriented approach | uk |
dc.subject | word-centric approaches to language education and speech development of preschoolers | uk |
dc.title | Концептуальні підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Conceptual approaches to language education and speech development of preschool children | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Polievikova O. V. 2011.pdf | 127.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.