Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолєвікова, О. Б.-
dc.date.accessioned2021-05-25T13:21:49Z-
dc.date.available2021-05-25T13:21:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПолєвікова О. Б. Концептуальні підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку / О. Б.Полєвікова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 191-194.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11616-
dc.description.abstractАвтор статті здійснює аналіз концептуальних підходів до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Розкриває сутність компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, культурологічного підходів. З’ясовує, як відбувається розвиток мовлення в дошкільному віці у межах особистісно орієнтованого підходу. Обґрунтовує необхідність розробки й впровадження словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільників. The author of the article analyzes the conceptual approaches to language education and speech development of children preschool age. Reveals the essence of competency, communicative-activity, culturological approaches. Finds out how speech development develops in preschool within a person-centered approach. Substantiates the need to develop and implement a word-centric approach to language education and speech development of preschoolers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectособистісно орієнтований підхідuk
dc.subjectсловоцентричний підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільниківuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectcommunicative-activity approachuk
dc.subjectculturologicaluk
dc.subjectpersonality-oriented approachuk
dc.subjectword-centric approaches to language education and speech development of preschoolersuk
dc.titleКонцептуальні підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeConceptual approaches to language education and speech development of preschool childrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polievikova O. V. 2011.pdf127.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.