Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorЕрмакова, Светлана Станиславовна-
dc.contributor.authorYermakova, Svitlana Stanislavivna-
dc.date.accessioned2021-05-19T11:04:11Z-
dc.date.available2021-05-19T11:04:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЄрмакова С. С. Види моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів / С. С. Єрмакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 16-20.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11562-
dc.description.abstractУ статті розглянуто реалії проблеми моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. Подано класифікацію видів означеного моніторингу та охарактеризовано результати авторського дослідження. The article considers the realities of the problem of monitoring the professional training of future teachers of higher technical educational institutions. The classification of types of the specified monitoring is given and the results of author's research are characterized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectвиди моніторингуuk
dc.subjectмоніторинг професійної підготовкиuk
dc.subjectмайбутній викладачuk
dc.subjectmonitoringuk
dc.subjecttypes of monitoringuk
dc.subjectmonitoring of professional traininguk
dc.subjecta future teacheruk
dc.titleВиди моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeTypes of monitoring the professional training of future teachers of higher technical educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єрмакова С. С. 2011.pdf137.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.