Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаяпіна, С. А.-
dc.date.accessioned2021-05-05T13:51:54Z-
dc.date.available2021-05-05T13:51:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСаяпіна С. А. Розвиток теорії гри в дошкільній педагогіці (20-30-ті рр. ХХ ст.) / С. А. Саяпіна // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 370-373.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11375-
dc.description.abstractЗміст статті доводить, що впровадження в практику передових наукових положень з проблеми гри залежить від багатьох факторів, в тому числі від організації методичного керівництва в досліджуваний період. Представлений внесок радянських педагогів у розробку теорії гри дітей дошкільного віку: Д.Менджерицкої, П.Блонського, Є.Аркіна, Р.Жуковської, А.Усової. У міру розвитку поглядів радянських педагогів на гру, її сутність і виховну цінність, у методичній літературі була зроблена спроба розкрити її мотиви. The content of the article proves that the implementation of advanced scientific provisions on the problem of the game depends on many factors, including the organization of methodological guidance in the period under study. The contribution of Soviet teachers to the development of the theory of play of preschool children is presented: D. Mendzheritskaya, P. Blonsky, E. Arkin, R. Zhukovskaya, A. Usova. As the views of Soviet teachers on the game, its essence and educational value, in the methodological literature, an attempt was made to reveal its motives.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільна педагогікаuk
dc.subjectметодичне керівництвоuk
dc.subjectтеорія гриuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectграuk
dc.subjectрадянські педагогиuk
dc.subjectpreschool pedagogyuk
dc.subjectmethodical guideuk
dc.subjectgame theoryuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectgameuk
dc.subjectSoviet teachersuk
dc.titleРозвиток теорії гри в дошкільній педагогіці (20-30-ті рр. ХХ ст.)uk
dc.title.alternativeThe development of game theory in preschool pedagogy (20-30s of the XX century)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Саяпіна С. А. 2011.pdf91.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.