Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorNіedіаlkova, Katerina-
dc.date.accessioned2021-04-28T19:43:27Z-
dc.date.available2021-04-28T19:43:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти / Т. П. Коростіянець, К. В. Нєдялкова //. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Дрогобич, 2020. Вип. 31.- Т. 3. - С. 249–258.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11328-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню й обґрунтуванню шляхів підвищення мотивації вивчення математики учнями середньої школи в контексті сучасних освітніх тенденцій. Необхідність осмислення цієї проблеми обумовлена низкою соціальних чинників, невизначеністю її у багатьох аспектах навчання. Автори статті описують експериментальну роботу з підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти (діагностичний і формуючий етапи): інструментарій дослідження, методику проведення і обробки результатів цієї роботи, наочну демонстрацію змін, які відбулися в мотиваційній сфері класу щодо вивчення математики. The article is devoted to the definition and substantiation of ways to increase the motivation to study mathematics by pupils in the context of modern educational trends. The need to understand this problem is due to a number of social factors, its uncertainty in many aspects of learning. We define motivation as the general name for processes, methods and means of motivation of pupils to productive cognitive activity, active development of the maintenance of education and we connect it with a condition of personal development of those who study. The motivating factor for successful learning is the main one, so a high level of pupils' motivation to learn is important for building the learning process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.subjectмотивація вивчення математикиuk
dc.subjectметодичні прийомиuk
dc.subjectісторизмuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectmotivationof teaching mathematicsuk
dc.subjectmethodsuk
dc.subjecthistoricismuk
dc.subjectproblem-based learninguk
dc.subjectresearchuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.titleПідвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освітиuk
dc.title.alternativeIncreasing motivation for studying mathematics by secondary school applicantsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2020.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.