Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІщенко, Маргарита Венадіївна-
dc.contributor.authorIshchenko, Marharyta Venadiivna-
dc.date.accessioned2021-04-28T13:21:50Z-
dc.date.available2021-04-28T13:21:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІщенко м. в. Комплекси високоінтенсивних вправ у самостійних заняттях студентів педагогічного університету / М. В. Іщенко // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип.19. Т. 3. - С. 98-101.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11326-
dc.description.abstractСтаття присвячена пошуку шляхів розвитку інтересу студентів до занять з фізичної культури, поліпшенню фізичної працездатності і зміни мотивації молоді до цих занять. Один зі стимулів підвищення інтересу до систематичних занять фізичними вправами – застосування нетрадиційних форм занять.Розглядається також вирішення іншої проблеми, яка іноді виникає. На першому курсі у деякої частки студенток зустрічається гіперактивне ставлення до фізичних навантажень внаслідок залежності від тренувань. По суті це прояв особливого виду булімії, що виявляється в непереборній потребі у тренуваннях як засобу позбутися нібито непотрібних калорій. Завдання викладача курсу фізичного виховання в педагогічному університеті включають запобігання негативних наслідків для здоров’я неправильної харчової поведінки – надмірного обмеження їжі і голодування.The article is devoted to finding ways to develop students’ interest in physical education classes, improving physical performance and changing youth motivation for these classes. One of the incentives for increasing interest in systematic physical exercises is the use of non-traditional forms of physical education. Also considered is the solution to another prob-lem that sometimes arises. In the first year, some students have a hyperactive attitude to physical activity due to dependence on training. In fact, this is a manifestation of a special type of buli-mia, which manifests itself in the irresistible need for training as a means to get rid of supposedly unnecessary calories. The tasks of a teacher in a physical education course at a pedagogical uni-versity include the prevention of negative health consequences from malnutrition – excessive food restriction and starvation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectінтерес до фізичних занятьuk
dc.subjectнетрадиційні форми фізичного вихованняuk
dc.subjectінтервальне тренуванняuk
dc.subjectбуліміяuk
dc.subjectанорексіяuk
dc.subjectinterest in physical activitiesuk
dc.subjectnon-traditional forms of physical educationuk
dc.subjectinterval traininguk
dc.subjectbulimiauk
dc.subjectanorexiauk
dc.titleКомплекси високоінтенсивних вправ у самостійних заняттях студентів педагогічного університетуuk
dc.title.alternativeComplexes of high-intensity exercises for students of pedagogical universityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ishchenko Marharyta Venadiivna 2019.pdf138.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.