Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHaievets, Yana Stanislavivna-
dc.contributor.authorГаєвець, Яна Станіславівна-
dc.contributor.authorЯковлєва, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorIakovlieva, Olga Mykolaivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T10:31:00Z-
dc.date.available2021-04-27T10:31:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаєвець Я. С. Проблема наступності у формуванні уміння розв’язувати текстові задачі учнями 4 та 5 класів / Я. С. Гаєвець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін..]. - Харків: Ранок. - 2019. - С. 33-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11305-
dc.description.abstractThe article explores the problem of ensuring continuity in the learning process for solving text problems by students in elementary and basic schools. The necessity of improving the methodological training of elementary school teachers and teachers of mathematics is emphasized.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХарків: Ранокuk
dc.subjectcontinuityuk
dc.subjecttext tasksuk
dc.subjectelementary teacheruk
dc.subjectmath teacheruk
dc.titleПроблема наступності у формуванні уміння розв’язувати текстові задачі учнями 4 та 5 класівuk
dc.title.alternativeThe problem of continuity in the formation of the ability to solve text problems by students in grades 4 and 5uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haievets Yana Stanislavivna 2019.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.