Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T08:12:13Z-
dc.date.available2021-04-27T08:12:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоростіянець Т.П. Самостійна робота студентів в ВУЗі (психолого-педагогічний аспект) / Т. П. Коростіянець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2020. Вип. 73. – С. 54-59.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11298-
dc.description.abstractУ статті розглянуті психолого-педагогічні аспекти поняття «самостійна робота» і «самостійність». Виявлено, що самостійна робота студентів - це багатовимірне явище, яке можна описати також з позицій кількох функцій: освітньої, розвиваючої, виховної. The article considers the psychological and pedagogical aspects of the concept of "independent work" and "independence". It was found that the independent work of students is a multidimensional phenomenon that can also be described from the standpoint of several functions: educational, developmental, educationaluk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЗапоріжжя: Класичний приватний університетuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectindependent workuk
dc.subjectindependenceuk
dc.subjectactivity approachuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectself-developmentuk
dc.titleСамостійна робота студентів в ВУЗі (психолого-педагогічний аспект)uk
dc.title.alternativeIndependent work of students in the university (psychological and pedagogical aspectuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostyanets Tamara Petrivna 2020.pdf452.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.