Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопів, Л. М.-
dc.date.accessioned2021-04-13T09:37:08Z-
dc.date.available2021-04-13T09:37:08Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПрокопів Л. М. До проблеми організації навчально-виховного процесу в сучасній малочисельній сільській школі / Л. М. Прокопів // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 328-331.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11183-
dc.description.abstractУ статті аналізуються проблеми і перспективи розвитку сільської малочисельної школи України в контексті розвитку світової спільноти; розглядаються позитивні і негативні тенденції, різноманітні підходи до навчального процесу в сільській школі України, розкриваються її специфічні ознаки. The article analyzes the problems and prospects for the development of rural rural schools in Ukraine in the context of the development of the world community; positive and negative tendencies, various approaches to the educational process in the rural school of Ukraine are considered, its specific features are revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмалочисельна сільська школаuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectмалокомплектні школаuk
dc.subjectтенденціїuk
dc.subjectперспективиuk
dc.subjectsmall rural schooluk
dc.subjectprimary schooluk
dc.subjectsmall schooluk
dc.subjecttendenciesuk
dc.subjectperspectivesuk
dc.titleДо проблеми організації навчально-виховного процесу в сучасній малочисельній сільській школіuk
dc.title.alternativeTo the problem of organization of educational process in modern small rural schooluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прокопів Л. М. 2011.pdf69.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.