Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеренко, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorНестеренко, Виктория Владимировна-
dc.contributor.authorNesterenko, Victoria Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-04-08T09:22:35Z-
dc.date.available2021-04-08T09:22:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНестеренко В. В. Духовное развитие личности как педагогическая проблема / В. В. Нестеренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 280-284.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11145-
dc.description.abstractВ статье рассматривается сущность понятия духовность в контексте гуманитарной парадигмы современного знания. Раскрываются понятия "духовность", "образование" в тесном сочетании с понятием "духовность". Анализируются проблемы духовного развития личности, процесс духовного воспитания. The article considers the essence of the concept of spirituality in the context of the humanitarian paradigm of modern knowledge. The concepts of "spirituality", "education" in close combination with the concept of "spirituality" are revealed. Problems of spiritual development of the person, process of spiritual education are analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдуховностьuk
dc.subjectобразованиеuk
dc.subjectдуховное развитие личностиuk
dc.subjectпроцесс духовного воспитанияuk
dc.subjectspiritualityuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectspiritual development of personalityuk
dc.subjectprocess of spiritual educationuk
dc.titleДуховное развитие личности как педагогическая проблемаuk
dc.title.alternativeSpiritual development of personality as a pedagogical problemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нестеренко В. В. 2011.pdf132.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.