Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоброва, Тетяна Георгієвна-
dc.contributor.authorDobrova, Tatyana-
dc.date.accessioned2021-03-18T10:48:14Z-
dc.date.available2021-03-18T10:48:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДоброва Т. Г. Основи маркетингу в малому бізнесі / Т. Г. Доброва // Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія» / МОН України, ДЗ "ПНПУ ім. К. Д. Ушинського"; [рецензенти: А.І. Ковальов, Г. О. Сакун; авт. передм. О. Я. Чебикін]. – Одеса: ТОВ «Плутон». – 2015. – С. 36-85.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10900-
dc.description.abstractСтановлення та розквіт малого бізнесу визначено я к пріоритетний напрямок реформ з самого початку ринкової трансформації української економіки. Це обумовлено тим, що мале підприємництво має значний економічний потенціал. Найкраще це виявляється у притаманних йому функціях. У статті розкрити принципами державної політики в сфері розвитку малого та середнього підприємництва. he formation and prosperity of small business has been identified as a priority area of ​​reform from the very beginning of the market transformation of the Ukrainian economy. This is due to the fact that small business has significant economic potential. This is best seen in its inherent functions. The article reveals the principles of state policy in the field of small and medium business development.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмалий бізнесuk
dc.subjectукраїнська економікаuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectпринципи державної політикиuk
dc.subjectсуб'єкт малого підприємництваuk
dc.subjectсутність маркетингуuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectринкові можливостіuk
dc.subjectмакросередовищеuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectsmall businessuk
dc.subjectUkrainian economyuk
dc.subjectentrepreneurshipuk
dc.subjectprinciples of public policyuk
dc.subjectthe essence of marketinguk
dc.subjectmarket opportunitiesuk
dc.subjectmacroenvironmentuk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.subjectpricinguk
dc.titleОснови маркетингу в малому бізнесіuk
dc.title.alternativeFundamentals of marketing in small businessuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dobrova Tatyana 2015 .pdf636.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.