Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузиченко, Ганна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorMuzychenko, Hanna Vyacheslavivna-
dc.contributor.authorТронько, Сергій Петрович-
dc.contributor.authorTronko, Sergiy Petrovych-
dc.date.accessioned2021-03-17T11:22:32Z-
dc.date.available2021-03-17T11:22:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМузиченко А. В.Тайм-менеджмент про скриті резерви телефонних розмов та нарад / А. В. Музиченко, С. П. Тронько // Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія». – Вип. 3, 2017. – Одеса: ТОВ «Плутон плюс.» – 2017. – С. 43-55.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10865-
dc.description.abstractНеобхідність володіння навичками тайм-менеджменту сучасний роботодавець визначає як один із критеріїв рекрутування робочих кадрів в великих компаніях та у середньому бізнесі. Поряд із здатністю до критичного мислення та роботи в команді, володіння навичками тайм-менеджменту є одною з ознак високоосвіченого фахівця будь-якого профілю. Однак, для менеджерів ця професійна компетентність є визначальною, тому здатність знаходити резерви часу в своїй повсякденній роботі стає актуальною потребою кожного, хто готується до управлінської діяльності. Телефон останнім часом став чи не найважливішим засобом комунікації. Сьогодні по телефону ведуться як особисті розмови, так і ділові бесіди, переговори, узгоджується час ділової зустрічі. Погана підготовка, невміння виділяти головне, чітко і грамотно висловлювати свої думки призводять до значних утрат робочого часу (до 20-30%). Так стверджує американський менеджер А. Маккензі. Серед 15 головних причин втрати робочого часу, на його думку, перше місце займають телефонні розмови, які залежать від емоційного забарвлення. Лишня емоційність збільшує час телефонної розмови. Ще одним безперечним резервом часу є наради, які в сучасних організація забирають більше 30% робочого часу менеджерів, тому здатність зробити їх результативними є завданням для кожного менеджера. За оцінками експертів, більшість менеджерів більше 10 годин на тиждень проводять на нарадах, і 49% менеджерів вважають, що більше половину часу на них вони втрачають даремно. Вивільнений час можна розподілити на вирішення інших поточних питань. За оцінками експертів, 37 млрд. доларів щорічно втрачає американський бізнес через неефективні наради. Отже, володіння менеджерами навичками щодо правильної побудови телефонної розмови та ефективного проведення нарад є суттєвими резервами вивільнення робочого часу. Тайм-менеджмент розробив комплекс порад менеджерам в цій галузі, які й пропонуються нижче.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтайм-менеджментuk
dc.subjectрезерви телефонних розмовuk
dc.subjectрезерви телефонних нарадuk
dc.subjectправилаuk
dc.titleТайм-менеджмент про скриті резерви телефонних розмов та нарадuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017 Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzchenko, Tronko.pdf4.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.