Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10862
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Музиченко, Ганна В’ячеславівна | - |
dc.contributor.author | Muzychenko, Hanna Vyacheslavivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:00:00Z | - |
dc.date.available | 2021-03-17T11:00:00Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Музиченко Г. В. Планування в менеджменті та самоменеджменті / Г. В. Музиченко // Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія». – Вип. 3, 2017. – Одеса: ТОВ «Плутон плюс.» – 2017. – С. 16-29. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10862 | - |
dc.description.abstract | У процесі управління теорія менеджменту виділяє чотири основні функції – планування, організацію (координацію), мотивацію і контроль. За допомогою планування визначаються цілі організації і дії всіх її членів. Отже, функція планування дає основу для рішень, якими повинні бути цілі організації, що і коли треба зробити для їх досягнення. Щодо визначення місця та ролі планування в менеджменті в межах управлінської думки склалося дві школи. Американська школа менеджменту стверджує, що планування відповідає на три питання: 1) ДЕ ми зараз знаходимося? Для цього треба оцінити сильні та слабкі сторони організації у фінансах, виробництві, матеріальних і трудових ресурсах, маркетингу. На основі аналізу визначити реальні можливості досягнення цілей. 2) КУДИ ми хочемо рухатися? Треба оцінити стан зовнішнього середовища (економічні умови, технології, постачання, споживачі, конкуренти й ін.), щоб визначити цілі організації і можливі перешкоди на шляху їх досягнення. 3) ЯК ми маємо намір зробити це? Потрібно вирішити, у загальному і конкретно, що варто робити для досягнення цілей. Французька школа менеджменту пропонує більш розгорнутий перелік питань. Насамперед, треба визначити ЩО, ЯК, ДЕ, КОЛИ, а саме головне, ЧОМУ необхідні ті чи інші дії і ХТО їх повинен здійснити. Для аналізу складається матриця, де в підметі – перераховані питання, на які допоможе знайти відповіді планування. У присудку треба оцінити по цим позиціям: поточний стан справ; причини, можливі альтернативи; а також зробити вибір. Вибір стратегії, та й будь-якого управлінського рішення, заснований на уявленні про доцільність, на якому-небудь критерії. Це може бути швидкість досягнення мети, її корисність для групи чи індивіда, нарешті – вартість. У перелік питань варто завжди включати – СКІЛЬКОХ? Питання СКІЛЬКИ обов'язкове і повинно стати ключовим при обґрунтуванні всякої підприємницької ідеї. А критерій ВАРТОСТІ бути основним при прийнятті управлінських рішень. Отже, планування – це ключова функція управління, зміст якої можна розкрити як пошук обґрунтованих відповідей на ряд питань про можливості досягнення цілей організації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | планування | uk |
dc.subject | менеджмент | uk |
dc.subject | Американська школа менеджменту | uk |
dc.subject | самоменеджмент | uk |
dc.title | Планування в менеджменті та самоменеджменті | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2017 Вип. 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Muzychenko.pdf | 4.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.