Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10759
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bredniova, Vera | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:50:47Z | - |
dc.date.available | 2021-03-09T12:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Bredniova V. On the improvement of the methodology of engineer staff’s graphic training on the basis of optimization of psychological and pedagogical approaches / V. Bredniova // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 38-42. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10759 | - |
dc.description.abstract | Questions of taking into consideration psychological and pedagogical principles are essential for improving the methodology of engineers’ graphic training at the present stage of reforming higher educational system. Development of abilities to correctly perceive, create, as well as store and transmit any technical graphical information are top priorities of graphic training of professional engineering education. What is necessary for developing professional graphic competences is a complex combination of traditional and active learning methods. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | professional competences | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical approaches | uk |
dc.subject | engineer staff | uk |
dc.title | On the improvement of the methodology of engineer staff’s graphic training on the basis of optimization of psychological and pedagogical approaches | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bredniova Vera.pdf | 5.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.