Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorStratan-Artyshkova, Tetiana-
dc.contributor.authorСтратан-Артишкова, Тетяна Борисівна-
dc.date.accessioned2021-02-11T12:13:21Z-
dc.date.available2021-02-11T12:13:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationStratan-Artyshkova T. Innovation context of creative and performing training of future music teacher / T. Stratan-Artyshkova // . Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 418-424.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10620-
dc.description.abstractThe article substantiates the importance of the introduction of the composer- performance technology in the system of higher music and teacher education as the innovation in the training of future music teachers. Стаття обґрунтовує важливість впровадження композиторської виконавської технології в систему вищої музичної та педагогічної освіти як нововведення у підготовці майбутніх учителів музики.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectcreative and performing traininguk
dc.subjecthigher music and teacher educationuk
dc.subjectcomposer's craftsmanshipuk
dc.subjectauthor's abilityuk
dc.subjectтворча та виконавська підготовкаuk
dc.subjectвища музична та педагогічна освіта.uk
dc.subjectмайстерність композитораuk
dc.subjectавторські здібностіuk
dc.titleInnovation context of creative and performing training of future music teacheruk
dc.title.alternativeІнноваційний контекст творчої та виконавської підготовки майбутнього вчителя музикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stratan-Artyshkova T. B. 2014 5.pdf879.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.