Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorRebrova, Ganna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-02-10T11:20:34Z-
dc.date.available2021-02-10T11:20:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationRebrova H. O. Methodological principles of acmeology use in formation of economic culture of future teacher / H. O. Rebrovа // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 350-358.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10610-
dc.description.abstractThe article reveals the methodological aspects of acmeology application as a strategy of theoretical and methodical-oriented research of future teachers’ economic culture, including physical and mathematical specialties, formation. У статті розкрито методологічні аспекти застосування акмеології як стратегії теоретичного та методично-орієнтованого дослідження формування економічної культури майбутніх учителів, включаючи фізико-математичні спеціальності.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectacmeologyuk
dc.subjectacmeology methodicuk
dc.subjecteconomic cultureuk
dc.subjecthuman capitaluk
dc.subjectfuture teachers of physical and mathematical specializationuk
dc.subjectакмеологіяuk
dc.subjectметодика акмеологіїuk
dc.subjectекономічна культураuk
dc.subjectлюдський капіталuk
dc.subjectмайбутні викладачі фізичної та математикиuk
dc.titleMethodological principles of acmeology use in formation of economic culture of future teacheruk
dc.title.alternativeМетодологічні принципи використання акмеології у формуванні економічної культури майбутнього вчителяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova Hanna Oleksandrivna 2014 5.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.